Trendy v affiliate marketingu pre rok 2021

Na začiatok by som vrátila k roku 2020. Pre všetkých to bol nepochybne náročný rok, kedy sa mnoho vecí skomplikovalo, zmenilo alebo dokonca nadišli svojho konca. Výnimkou samozrejme nebol ani affiliate marketing, ktorý situácia COVID 19, tak ako mnohé iné biznisy, ovplyvnila.

Spotrebitelia sa stali nie len pri nakupovaní, obmedzení. Zostávajú doma, situácia ich prinútila zmeniť svoje nákupné správanie a hlavnými témami a záujmami sa stali aktivity, okruhy či záľuby, ktoré s obmedzením života spôsobené pandémiou hlboko súvisia. Tieto zmeny ovplyvnili celý trh. Firmy, ktoré chceli prežiť museli náhle reagovať a prinášať riešenia zamerané hlavne na e-commerne trh. Zmeny, ktoré priniesol rok 2020 nepochybne ovplyvnili aj affiliate marketing a majú vplyv aj v aktuálnom roku 2021. Čo to však znamená? Čítaj ďalej

valentinske affiliate kampane

Ako efektívne využiť svoj affiliate projekt na Valentína? 10 tipov na kampane, ktoré sa v tomto období oplatí propagovať.

Ľudia na internete najčastejšie hľadajú radu. Či už ide o návody, recepty či veľmi obľúbené a vyhľadávané recenzie na produkty. Dobrá rada nikdy neostane neocenená hlavne čo sa týka darčekov, ktorými chcú ľudia potešiť. No a Valentín je práve ten čas, kedy dobrú radu alebo odporúčanie, čím prekvapiť svoju polovičku, neostane nepovšimnuté.

Aktuálna situácia Corona krízy je skvelou príležitosťou nato využiť práve sviatok zamilovaných viac ako inokedy. Keďže sú možnosti zaľúbených tento rok obmedzené, uprednostňuje sa kúpa hmotného darčeka.  Výlety, dovolenky či večere v reštaurácií sa ako darček tento rok nedostanú do popredia. Čítaj ďalej

Affiliate projekty

5 zaujímavých affiliate projektov, z ktorých sa oplatí brať si príklad

Nedávno sme vám priniesli článok o jednoduchých a zároveň výhodných formách zarábania na internete, medzi ktoré nepochybne môžeme zaradiť aj affiliate marketing. Nevyžaduje sa žiadna vstupná investícia a môže s ním začať ktokoľvek, a to aj bez predchádzajúcich technických znalostí.

V dnešnom článku sme sa preto zamerali na affiliate weby, ktoré sú naozaj úspešné, a každý kto sa zaujíma o tento druh marketingu by si mal od nich brať príklad. Prinášame vám 5 zaujímavých affiliate webov z celého sveta, pre vašu inšpiráciu. Čítaj ďalej

Využitie kupónov v affiliate marketingu

Využitie kupónov v affiliate marketingu

Už sme si viac krát písali o rôznych formách affiliate marketiingu, ktoré môžete využiť aj pre váš affiliate projekt, odporúčam kliknúť tu, a ak vás zaujímajú aj pokročilejšie affiliate weby, kliknite tu. V dnešnom článku sa pozrieme na využívanie kupónov v affile, kupónové weby a povieme si aj niečo z pohľadu inzerenta, čo sa kupónov týka.  Čítaj ďalej

ako zarobiť na internete

Ako zarobiť na internete? 4 najjednoduchšie spôsoby

Sedieť doma a zarábať priamo z postele, to by sa nejednému z nás určite páčilo. Vďaka dnešnej dobe a technológiám máme k dispozícií veľa spôsobov ako zarobiť na internete. Stačí si len spraviť malý prieskum o možnostiach, ktoré nám trh ponúka (alebo si prečítať takýto alebo podobný článok s rýchlym prehľadom) a vybrať si jeden či viacero spôsobov, ktoré sa vám najviac pozdávajú. Spôsobov je teda niekoľko, ako sa dá na internete zarobiť slušný či bočný menší príjem. Čítaj ďalej

Výhody affiliate partnerov pre inzerentov

Výhody affiliate partnerov pre inzerentov

Premýšľate nad využívaním affiliate marketingu? Affiliate marketing je založený na výkone, a preto sa zaraďuje medzi najefektívnejšie marketingové nástroje. Ide o predaj produktov cez sprostredkovateľov a affiliate partnerov. Prečítajte si tento článok a pochopíte základnému fungovaniu affiliate marketingu. Affiliate marketing má teda dvoch kľúčových hráčov – affiliate partnera a inzerenta (e-shop).

Inzerenti, zamýšľali ste sa, aké výhody získate prostredníctvom affiliate partnerov? Čítaj ďalej

Landing page affiliate marketing

Čo je landing page + overené typy pre jej úspech

Aj vy si myslíte, že ideálne miesto, kam môžete zákazníka priviesť je domovská stránka? Je to len pomyselný informačný vrchol, pretože z domovskej stánky si zákazník musí hľadať cestu k informáciám, produktu alebo službe, ktorá ho zaujíma. Uvedomujete si, že takto mu dávate šancu si to v polke hľadania rozmyslieť? Na vašich návštevníkov musíte ísť šikovne a dostať ich priamo na miesto určenia, kde okamžite dokážu vykonať to, čo potrebujú, čiže to, čo vy chcete. Šikovné! Čítaj ďalej