newsletter pre partnerov

Inzerenti: 3 dôvody prečo posielať newsletter vašim partnerom?

Čo je to ten zázračný newsletter? Newsletter je správa, zvyčajne posielaná e-mailom. Môže to byť aj report nejakých dôležitých údajov alebo udalostí, ktoré sa za uplynulú dobu stali. Dôležité je, že sa posiela pravidelne. Samotný obsah môže byť podľa potreby kratší alebo dlhší. Napriek tomu, že niektorí neweslettre zatracujú je to ešte stále skvelý marketingový nástroj, ktorý zvyšuje predaje či povedomie o značke. Ciele si môžete nastaviť rôzne podľa toho, čo newslettrom chcete dosiahnuť. Mám pre vás 3 dôvody prečo by ste mali aj vy ako inzerent posielať newsletter svojím partnerom.

Komunikácia

Ak ste sa zapojili do affiliate siete, prípradne máte vlastný affiliate program, newsletter vám výrazne pomôže pri komunikácii s vašimi partnermi. Pravidelné posielanie newslettru s rôznymi hodnotnými informáciami, prípadne novinkami, otvára dvere lepšiemu vzťahu medzi vami a vašimi partnermi. Newsletter taktiež podporí pocit, že aj vy pracujete na ich úspechu a nie sú na to sami.

Povedomie o značke

Newslettrom si budujete aj samotné povedomie o značke. Ak prinášate hodnotné informácie a tvoríte newsletter s ohľadom na vašu značku, partneri to postrehnú. Je dobré pripomenúť im, ktoré produkty sú vo vašom e-shope obľúbené a prečo. Koniec koncov aj samotný partner sa často stáva zákazníkom, aby produkty, ktoré propaguje sám poznal.

Dôvera, súčasť vášho podnikania

Budovanie dôvery s partnermi je dôležité. Partneri vidia, že sa na vás môžu kedykoľvek obrátiť. V prípade, že ste inzerentom v affiliate sieti, časť tejto „zodpovednosti“ je aj na affiliate sieti, ktorú ste si vybrali. Avšak aj vy sami ako inzerent, môžete svojím partnerom zasielať užitočné tipy. Vytvárate tak pocit, že sú súčasťou vášho podnikania. Budujete svoju vlastnú značku a pravidelne sa partnerom pripomínate. Čo myslíte, ktorého inzerenta si partner vyberie skôr, toho od ktorého dostáva pravidelne hodnotné e-maily alebo takého, ktorého videl raz v zozname kampaní?

Príklady, čo posielať partnerom v newslettri:

  • Ktorý produkt sa tento mesiac predával najviac?
  • Nový článok na vašom e-shopovom blogu.
  • Zhrnutie recenzii na niektorý z produktov.
  • Produkty, ktoré majú v určitom období veľký potenciál predaja, napr. v čase vianoc, letná sezóna, atď.
  • Krátka správa a štatistiky, ktoré sú pre partnerov zaujímavé a motivujúce.
  • Zľavy a akcie, ktoré sú na e-shope alebo ich pripravujete.
  • Banneri dlhodobo najpredávanejších značiek
  • Upozornenie na nové produkty, ktoré ste na e-shop pridali.
  • Technické zmeny e-shopu, správy o redizajne, atď.

Frekvenciu newslettra si môžete nastaviť podľa seba. Určite myslite na to aby ste partnerov príliš nespamovali, no ak im máte čo povedať, choďte do toho. Niektorým e-shopom vyhovujú týždenné intervali, iným mesačné. Skúste, čo funguje pre vaše podnikanie. Skvelým nástrojom na newsletter je napríklad MailChimp.

 

Autor článku: Lucia Adamcová

0 odpovede

Zanechaj koment

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *